Aktiv vecka



Oj, en hel vecka sen jag skrev här
det beror inte på att det inte hänt något
utan snarare på att tiden och energin inte räckt till

har varit på PIM introduktionsmöte en kväll
PIM är en datautbildning för pedagoger
arrangerad av Skolverket på distans

har jobbat en kväll, Arbetsplatsträff
då vi bla fick veta vilken avd vi ska jobba på i höst

har fått punktering på cykeln
och fått den lagad i garaget




har varit på Kristianstads teater
och njutit av Sound of Music
underbara barn som var med i musikalen

har handlat och bakat och städat
inför Inrednings och klädparty





fått hjälp av barnbarnen att göra fruktsallad







Tack alla gäster för att ni kom 
och förgyllde visningarna

Stort Tack Anna och Madde
så mycket fina saker och kläder


 


Kommentarer
Postat av: Anna S

Tack för att jag fick komma och visa mina saker. Jätte trevlig söndagseftermiddag=) Jag tänkte fråga om receptet till de goda frallebullarna du hade bakat? Jätte goda!

Ta hand om dig! Kram!

2012-03-05 @ 19:22:08
Postat av: Madde

Tack själv!! mycket fint och supergod fika:):)

2012-03-06 @ 16:38:47
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0