Tillbakablick del 3



Tredje och sista delen i min Tillbakablick  år 2011



September

Aktiviteter i byn
sonen spelade sponsormästerskapet i handboll
i samma lag som en kusin
barnbarnen åkte karusell

 


Rally i Dalby, rallysprint i stenbrott
dottern åkte i samma bil som svärsonen körde
tillsammans med en annan kartläsare
Åskådare och fotograf tillsammans med barnbarnen 
i överraskande högsommarvärme

     


Sambons födelsedag


Rally i Hörby "TV-Svängen"
mest åskådare o fotograf
hjälpte till litegrann vid målgång
dottern åkte rallyt

   


20-årsfest i Kiaby
för nyblivna "Göteborgaren"

   




Oktober

Sambon blev bjuden på Gocart av barnen m familjer
och lyxmiddag efteråt på restaurang

   

   


Trädgårdsröj tillsammans

   

 


Rally i Katrineholm
Final i RallySM
och enda deltävlingen i TjejRM
dottern lånade en Grupp E Golf
och körde sin första tävling
en frisk satsning av två glada tjejer
Miss Motor Rally team med mottot:
"Hur svårt kan det va?"
JMFC fanns på plats - Caféet öppet
mormor, fotograf och supporter

   


Började blogga



November

Adventskalenderpyssel 2 x 24 paket




Mossplockning och lek i skogen




1:a advent 
julskyltning med tomteparad som blåste bort





December

Bloggat varje dag, nästan i alla fall 
om barnbarnen, julpyssel, ljus & tomtar...




Svärdotterns födelsedagskalas




Julfester, julklappar, julmat & julmys

   


Ett kusinbarn föddes på annandagen
välkommen lille pojken!


Gott Nytt År!



Ett urval av det som hände 2011
 framförallt händelser då jag hade kameran med mig

Min målsättning är att
fortsätta fotografera och blogga 2012
om smått som stort som intresserar mig
och förhoppningsvis dig
som läser här

// Pia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0