22/2-12



Roligt datum att skriva idag
tjugoandra i andra tjugohundratolv

dessutom är det Pia som har namnsdag idag
och det kom min käre son ihåg

Vädret idag har inte varit så muntert
disigt, blåst och regn

men lite av min energi har återvänt

jag slutade på arbetet klockan halvfem
två timmar senare hade jag:

cyklat hem
pratat med sambon i garaget
startat tvättmaskinen
bakat kolakakor
bakat kokoskakor
lagat middag
ätit middag
 fotograferat till rallybloggen
och klockan var inte mer än halvsju

sen fastnade jag framför datorn ... 

avslutar med bilder från februari 2010 
på våra älskade solstrålar!!!
 







Kommentarer
Postat av: Anna

o jag kom på det när jag kom till jobbet.

Grattis på måndagen mamma <3

Kram

2012-02-23 @ 01:06:07
Postat av: Anna

o jag kom på det när jag kom till jobbet.

Grattis på måndagen mamma <3

Kram

2012-02-23 @ 01:07:04
Postat av: Pia

Tack kära dotter!

2012-02-24 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0